Odzież firmowa – nadruki dla przedsiębiorców

O sile reklamy i jej pozytywnym wpływie na rozwój firmy nikogo już nie trzeba przekonywać. Wykorzystaj maksymalnie możliwości promocyjne, jakie daje Ci odzież. Nie musi to być tylko koszulka – w tej chwili na rynku jest pełen przekrój odzieży i akcesoriów, mogących stać się wizytówką Twojej działalności. Jednocześnie pracownicy zyskają schludny strój, pozwalający im swobodnie wykonywać powierzone zadania. Odzież firmowa to połączenie praktycznego ubioru z logo, dzięki któremu Twoja firma staje się rozpoznawalna.

Odzież reklamowa z logo – jaką wybrać?

Koszulki z nadrukiem i bluzy sprawdzają się już w przypadku niewielkich firm, zatrudniających kilka osób. Jeśli prowadzisz działalność, której filarem jest bezpośrednia obsługa klienta, koniecznie zaopatrz personel w reklamową odzież. W ten sposób podkreślisz wizerunek firmy, a klienci sklepu czy goście hotelowi nie będą mieli problemu z rozpoznaniem, do kogo w pierwszej kolejności mają się udać. Cieplejsze ubrania, takie jak polary, kurtki i softshelle, to produkty dla osób spędzających przynajmniej część czasu swojej pracy w chłodniejszych warunkach – np. magazynie lub na dworze. Kurierzy, dostawcy i pracownicy ochrony zdecydowanie lepiej się prezentują, mając na sobie firmową odzież z nadrukiem. A i Twoja marka zyskuje w oczach stałych i potencjalnych klientów.

Firmowa odzież z nadrukiem – metody do wyboru

Rodzajów znakowania odzieży jest sporo. Do najczęściej wybieranych przez przedsiębiorców należy haft komputerowy. Tuż za nim znajduje się sitodruk. Poza nimi do wyboru jest technologia DTG, wykorzystująca tusz, sublimacja, a także flex i flock – czyli termotransfer, polegający na wgrzewaniu folii w tkaninę. Każda z tych metod wyróżnia się unikatowymi właściwościami, dlatego dobrze jest wiedzieć wcześniej, jaki efekt chce się uzyskać. Sublimacja przeprowadzana jest na poliestrowych materiałach, haft komputerowy wygląda stylowo na koszulkach polo, koszulach biznesowych i polarach. Druk sitowy to odpowiedź na potrzeby większych firm, chcących stworzyć bluzy i t-shirty z prostym logo dla swoich pracowników. Z kolei flex wybierają często osoby związane z branżą sportową. Na oddychających tkaninach z poliestru wykonuje się za jego pośrednictwem imiona, nazwiska i numery zawodników, a także loga sponsorów.

Nie wiesz, od czego zacząć? Skorzystaj z podpowiedzi profesjonalistów

Na rynku drukarskim i hafciarskim obecnych jest sporo firm. Jeśli jednak zależy Ci na kompleksowej obsłudze, zdecyduj się na taką, która prowadzi również sprzedaż odzieży. Dzięki temu nie tylko oszczędzisz czas, ale i zyskasz pewność, że wybrany przez Ciebie rodzaj nadruku będzie dobrze wyglądał na ubraniach. Większość drukarni i hafciarni oferuje bezpłatną wycenę zamówienia, a nawet rabaty przy większych zleceniach. Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie specjalistów, którzy na www.firmoweciuchy.pl doradzą Ci, która z dostępnych technologii najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojego logo.

Redakcja modnenewsy.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.